İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI
Ürünümü İade Etmek istediğimde Ne Yapmam Gerekiyor?
İade yada değişim yapılmasını istediğiniz ürünü Ups Kargo
aracılığıyla ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile
gelen ürünler teslim alınmamaktadır.
İademi Hangi Adrese Göndereceğim?
İade Adresi :Ehlibeyt Mah. Tekstilciler Cad. 7/4
Balgat-Çankaya/ANKARA
İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar
görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle,
tüm aksesuarlarıyla Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. İç giyim
ürünleri, ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış
olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulaştığı
andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi
kartınıza iade edilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza
yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz
indirim kuponunuz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanacaktır.
İade Etme Süresi Kaç Gündür?
Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre satın aldığınız
ürünü tarafınıza ulaşmasının ardından 14 gün içerisinde iade ve değişimini
sağlayabilirsiniz.
Sipariş Verdiğim Ürün İçin Beden Numara Değişimi
Yapabilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ve değişim yapmak
istediğiniz ürünün stoklarda bulunması durumunda beden ve numara değişikliği
yapılmaktadır. Siparişinizin durumunu Siparişlerim ekranından takip
edebilirsiniz.
Elime Geçen Ürün Kusurlu Ne Yapmam Gerekiyor?
Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Bu
durumda İade Sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir.
Tutar İadem Neden Taksit Taksit Yatırılıyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin,
tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi
kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.
Siparişlerimi Nasıl İptal Edebilirim?
Siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım”
sekmesinden kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Hazırlanıyor” ya da
"Kargoya Verildi” statüsünde değil ise siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Talebinizi iletmek için siparişlerim bölümünden işleminizi yapabilir,ya da
online@modailgi.com adresine
e-mail gönderebilirsiniz. * Kapıda Ödeme Sistemi İle Satın alınan
ürünlerde, kapıda ödeme hizmet bedeli olarak 5 TL alınmaktadır. Toplam ödemeden
bu bedel düşülerek iade işlemi gerçekleştirilmektedir.